Вартість пакетів (2 в 1)
Light
- 4 ГБ інтернету
- 500 хвилин на номери lifecell та на номери інших операторів зв'язку по Україні
- Aплікація MyFlycom
- ТВ пакет "Новини"
Optimum
- 10 ГБ інтернету
- 500 хвилин на номери lifecell та на номери інших операторів зв'язку по Україні
- Aплікація MyFlycom
- ТВ пакет "Новини"
- Безлімітне користування соціальними мережами та месенджерами
Extra
- 20 ГБ інтернету
- 1000 хвилин на номери lifecell та на номери інших операторів зв'язку по Україні
- Aплікація MyFlycom
- ТВ пакет "Новини"
- Безлімітне користування соціальними мережами та месенджерами
ULTRA
- 20 ГБ інтернету
- 1500 хвилин на номери lifecell та на номери інших операторів зв'язку по Україні
- Aплікація MyFlycom
- ТВ пакет "Новини"
- Безлімітне користування соціальними мережами та месенджерами
- 5% знижка на послугу Інтернет
Якщо у Вас виникли питання – Техпідтримка завжди рада допомогти Вам. Ви також можете звернутись до техпідтримки у facebook або надіслати свій запит через нашу форму зворотного зв’язку тут
Поширені запитання
- Конкурентні тарифи на послуги зв’язку;
- Бонуси та акції;
- Спеціальні програми для постійних клієнтів, які можуть включати знижки, додаткові послуги або подарунки;
- Зручна оплата — одразу за всі послуги зв’язку (Інтернет, цифрове ТБ і мобільний зв’язок) на один Особовий Рахунок;
- Єдиний кол-центр для усіх послуг.
Якщо Ви ще не абонент нашої компанії, то радимо стати їм зараз! Стати нашим абонентом, підключити послуги та отримати SIM-картку Ви зможете у найближчому Центрі Обслуговування Абонентів за адресами:
вулиця Отамана Головатого, 129, Біляївка, Одеська область, 67600
вулиця Богдана Хмельницького, 2г, с. Великий Дальник, Біляївський р-н, Одеська область, 67668
Підключення послуги мобільного зв’язку додатково не оплачується.
Підключення послуги “Мобільний зв’язок” можливо при замовленні пакетів послуг “Bundle 2 in 1”. Увімкнути послугу “Мобільний зв’язок” окремо не можливо!
В “Особистому кабінеті” або через USSD-запит *121# “кнопка виклику”.
В Україні діє послуга перенесення номера до іншого оператора. Перенести обслуговування вашої SIM-картки з lifecell до FLYCOM Ви зможете зв’язавшись з відділом продажів або технічною підтримкою.
Наповнення послуг залежить від пакета, який ви оберете.
Мінімальний пакет “Light” містить 500 хвилин та 4 ГБ Інтернету на кожні 30 днів.
У інших пакетах із мобільним зв’язком, окрім передплаченого інтернет-трафіку, є необмежений доступ до Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype і Telegram.
Підключити послугу та активувати SIM-картку зараз можливо через:
Контакт-центр: (097) 136-5-136 (063) 136-5-136 (050) 136-5-136 (0800) 200-008
Центр Обслуговування Абонентів:
вулиця Отамана Головатого, 129, Біляївка, Одеська область, 67600. Телефон: +38 (098) 621-33-80. Часи роботи: пн-пт: 08:00–18:00; сб: 08:00–16:00; нд: вихідний. Перерва: 13:00–14:00.
вулиця Богдана Хмельницького, 2г, с. Великий Дальник, Біляївський р-н, Одеська обл., 67668. Телефон: +38 (096) 497-83-06. Часи роботи: пн-пт: 08:00–18:00; сб: 09:00–16:00; нд: вихідний. Перерва: 13:00–14:00.
Для цього потрібно: Залишити заявку на послугу повного перенесення номера до іншого оператора mnp.lifecell.ua/uk/mnp Перенести номер на lifecell. Перенести обслуговування вашої SIM-картки з lifecell до FLYCOM в Особистому кабінеті.
30 днів з моменту замовлення або продовження дії номера. Кожні 30 днів з Особового Рахунку списується повна вартість мобільної послуги – незалежно від того, користується абонент мобільною послугою чи ні. Переконайтеся, що на Особовому Рахунку достатньо коштів для продовження мобільної послуги.
Безкоштовна консультація
Технічна підтримка
Якщо у Вас виникли проблеми, ми завжди раді допомогти Вам.